Home Informace Doprava a dodací lhůty
Doprava a dodací lhůty

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Po odeslání objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci, automatické potvrzení objednávky. Po té budete ještě naším pracovníkem telefonicky kontaktování pro potvrzení údajů Vaší objednávky. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, jestli jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na náš email Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript nebo na telefonu 482 770 211.

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží je zasíláno smluvním dopravcem na dobírku.

Cena se pohybuje  od  200,- do 900,- Kč a  počítá automaticky dle váhy Vámi objednaného zboží a závisí na vzdálenosti.
Doprava se zobrazuje v objednávce po zadání adresy.

V případě, že hodnota Vaší objednávky na e-shopu překročí 20.000,- Kč dovezeme Vám zboží ZDARMA.

Cena dopravy zboží již zahrnuje balné a dopravné.

Osobní odběr zboží je možný po předchozí telefonické dohodě v naší provozovně v Liberci - Švermova 352, tel. 482 770 211

PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY

Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči dodací list před důkladnou kontrolou zboží a to i pod obalem! V případě poškození je nutné s řidičem sepsat škodní protokol. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu dodací listu nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.

DODACÍ LHŮTA:
Termín pro dodání zboží je 1-5 týdnů a závisí na možnostech jednotivých výrobců. Přesný den, kdy bude zboží doručeno na Vaši adresu Vám sdělíme na Váš email, popř. telefon, uvedený v objednávce ihned jak bude objednávka vyřízena. Přepravce bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Nejste-li k zastižení, nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase (mezi 9-16 hod.), který si s pracovníky přepravní společnosti domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti. V případě, že přepravní společnost v námi avizovaný termín (rozpětí 3 dny) nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na daném depu přepravní společnosti. Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy opustí zásilka pro Vás naši expedici a je tedy pevný!
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

 

 

Dnes je

Středa 26. Září 2018

Nákupní Košík

Obchod
Váš košík je prázdný

Akční nabídka

Hledej



Košile na míru pro Vás i zaměstnance. aroma lampy provoní Váš domov. Hodinky Polar pro každého sportovce.